Muszę kawę...

Muszę, ale najpierw napiszę posta :)

Po świątecznej przerwie ruszyły wyzwania na blogu Diabelskiego Młyna. Nasz DT wzbogacił się o dwie zdolne i pracowite dziewczyny - Teo i Vairatkę :)) Pierwsze wyzwanie, kolorystyczne, podyktowała Anniko.

Wymęczyłam dwie karteczki.




Nie jest to mistrzostwo świata, wiem :D Jakoś trudno mi się za cokolwiek zabrać i ciężko mi idzie praca. A przy tym czas gdzieś ucieka, nie wiadomo kiedy. Gdybym mogła, najchętniej bym spała, spała. Gdybym mogła.

Aaa, paleta wygląda tak:


Zapraszam do udziału w wyzwaniu, z pewnością macie więcej mocy twórczej :)

A ja idę zaczerpnąć troszkę mocy jakiejkolwiek. Z kawy.

Dziękuję za odwiedziny i komentarze :*

Komentarze

  1. Świetne są :) W żyć Cię kopnę za głupie gadanie :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Magia! Takie nietypowe kolory!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne karteczki:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomarańczowy- trudny orzech...A u Ciebie cudnie...

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne kartki!
    A ze spaniem mam to samo, najchętniej zapadłabym w sen zimowy ;)
    Trzymaj się cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne, oryginalne prace:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Coś tam kiedyś wspominałaś, że nie lubisz szarości ;) A tu cudeńka prawdziwe!Falbanka z szarego rapakivi na pierwszej - GENIALNA!

    OdpowiedzUsuń
  8. Karteczki są śliczne!
    A kolory wyzwania też dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. co marudzi ??? fajne karteczki :P a z moca to cięzko i u mnie skoro takie niskie cisnienie :/ ..buziole :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Co to znaczy wymęczyła? Piękne są Idealnie pasują do tej palety barw!

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne kartki! Cudowna kolorystyka i świetnie faktury!

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne!!!
    Oczu nie mogę oderwać
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przede wszystkim, to Twoje kartki nigdy nie wyglądają na wymęczone, zawsze urocze i z wielką przyjemnością na nie patrzę :) Sama ostatnio doświadczyłam braku weny na papierową twórczość, może i od tego co się tak kocha, potrzebna jest jakaś przerwa...
    Pozdrawiam serdecznie i życzę Ci dużo mocy twórczej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne kartki!!! - czy na pewno potrzebujesz jeszcze dodatkowej kawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie macie, ale takie kartki jak Twoje chciałabym machnąć - są śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  16. nie mogę oderwać oczu od pierwszej ;0

    OdpowiedzUsuń
  17. świetnie poradziłaś sobie z ta paleta...
    serduszkowa, bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne, inne niż dotychczas ale ładne jak zwykle. Serce fastrygowane: bomba!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ladne :)
    Piekne dodatki, serduszko i falbanka i twoje cudne motylki bardzo mi sie podobaja :)
    Oby do wiosny :)
    Ja zauwazylam wczoraj, ze jak wracam z pracy to jest juz ciut dluzej widno za oknem. I ptaki rano smpiewaja :) Jak nic wiosna idzie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie śpij ;)
    Karteczki świetne, zwłaszcza pierwsza z tą kurtynką.
    Gdybym miała czas to chętnie wzięłabym udział w wyzwaniu, bo paleta kolorystyczna jest ekstra! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ZABÓJCZE! Obłędne, brakuje mi słów!
    Ja kocham kawę, i zawsze sobie robię na wieczór craftowy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne! Fajna paleta kolorystyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wymęczone?? Piękne!! Ciekawa paleta.

    OdpowiedzUsuń
  24. Wcale nie widać,że wymęczone ...piękne !!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Genialne, ciężkie te kolorki, ale u Ciebie wyszło wspaniale !

    OdpowiedzUsuń
  26. Rewelacyjne karteczki! I kolory przepiękne:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wspaniałe te kompozycje z szarościami. Życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku. Jola

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne jak zawsze;)
    Ta pierwsza z falbanką jest cudowna;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wcale nie wyglądają na wymęczone :) w pierwszej śliczna falbanka, w drugiej urzekło mnie serducho :)
    ja osobiście coś nie przepadam za pomarańczowym, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. dość ciekawakolorystyka, wybrnełąs z wyzwania :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ależ Ty nas czarujesz tutaj :P jest naprawdę przeuroczo :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz