Maleństwo

Jak na mnie to naprawdę wyszło maleństwo - jedna z najmniejszych moich kartek. Przynajmniej pudełko będzie mi łatwo do niej zrobić :)

Dziś wtorek, kolejne wyzwanie na portalu Scrapujących Polek. Wytyczne są takie:
- kartka musi mieć kształt nawiasowy
- na kartce musi znaleźć się ramka (u mnie gdzieniegdzie wystaje spod liści i kwiecia :)
- trzeba użyć koloru kawowego (ja pijam kawę z mlekiem, a właściwie to mleko z kawą, więc takiego odcienia użyłam :)


Zapraszam do udziału w wyzwaniu :))

Życzę miłego wieczoru, pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny i komentarze :**

Komentarze

  1. Uwielbiam Twoje kartki, tworzysz wyjątkowe kompozycje :) dodatkowo również upijam się mlekiem z kawą- nałogowo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prawdziwe cudo! Kartka może i jest mała (czego na zdjęciach nie widać), ale jest przecudna, w kolorach, które bardzo lubię i z fantastycznymi dodatkami. Perfekcyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Maleństwo - ale bardzo urocze. I znowu jestem zachwycona różami, piękne są.

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowna jest i te trawki tu i tam ... obłędna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też tylko mleko kawowe ;). W Belgii jest nawet specjalna nazwa na taką kawę - lait russe, czyli rosyjskie mleko ;)
    A kartka jest przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Obłędna - jak zawsze :) Pozdrawiam cieplutko i dziękuję za gratulacje pod moim postem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne maleństwo. :)
    Ja podobnie do Ciebie, jeśli już piję kawę to tyko z ogromna ilością mleka. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie Ci wyszła:)Zresztą jak zawsze:)

    OdpowiedzUsuń
  9. co piękna.
    bardzo ładne

    какая красота.
    очень красиво

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudeńko! I ten tiul... i te trawki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna, moje kolory, nieustająco podziwiam róże, cudne... i dodatki...jak zwykle zresztą ;))

    OdpowiedzUsuń
  12. Małe cudo :) Śliczna kartka!

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj mnie się wielce podoba :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Może i maleństwo, ale za to jakie sliczne :))

    OdpowiedzUsuń
  15. mała bo mała ta karteczka ale tak urokliwa .... że zachwytu dużoooooooooo

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniala :)
    Ja wczoraj tez zmajstrowalam jedna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. wow jaka piękna :)
    w ogóle wszystkie Twoje prace są świetne. Podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Prześliczna, taka sielska, a zarazem elegancka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. jak zwykle jestem zauroczona! Chyba jestem zakochana we wszystkich Twoich kartkach ! wiesz?!:) Pozdrawiam z gorącego Szczecina

    OdpowiedzUsuń
  20. i w każdym najmniejszym detalu to doskonałość ...

    OdpowiedzUsuń
  21. Kocham Twoje prace Klaudio a ta to mistrzostwo świata :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz